عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










دُختـَرے نیسـتـَم کـه هـَرزگـــے کـُنـَم!

زنـانگــے وَ مـُـحَـبـَتم را بـا هـَر مــردے تقسـیم نمـے کنم

عـشـقَم تنها خــاص ِ یکـــ نـفر اَســت

غـَرق ِ عـــــشــــــق خواهــم کرد آنکه خاص ِ من باشـد

طــورے کـه بـــے نیاز شـود از عـشق، ســیرابــ شـود از زندگـــے ...

تا جــان به در بـَرَم، آغوشـَم تنها سـَهم اوسـتــــ

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

حدیث (1) رسول اكرم صلى الله عليه و آله :

 خداى عزوجل مى فرمايد : هرگاه ياد من بر بنده ام غالب شود، خواهش و خوشى او را


در ياد خود قرار دهم و چون خواهش و خوشى او را در ياد خود قرار دهم عاشق من شود


و من نيز عاشق او گردم و چون عاشق يكديگر شديم حجاب ميان خود و او را بر دارم


و عشق خود را بر جان او چيره گردانم ، چندان كه مانند مردم دچار سهو و


غفلت نمى شود ، سخن اينان سخن پيامبران است، اينان براستى قهرمانند.

_________________________________alone for ever
 



نظرات شما عزیزان:

fateme jon
ساعت15:50---4 فروردين 1392
سلام وب قشنگی داری با تبادل موافقی؟
پاسخ:salam motashakeram bele


fateme jon
ساعت15:50---4 فروردين 1392
سلام وب قشنگی داری با تبادل موافقی؟

نگین
ساعت12:42---5 بهمن 1391
سلااااااام...وب قشنگی داری بهم سر بزن خوشحال میشم

نگین
ساعت12:41---5 بهمن 1391
سلااااااام...وب قشنگی داری بهم سر بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:جملات زیبا,ساعت19:33توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br