عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










بَعضـــے اَشــکهــــا هَستَند بــــی دَلیل

بــــے بَهانـِـــﮧ

 یــِـک دَفعــِــﮧ ای

 نِصفـــــِـــــــ شَبــــی

عـَـجیب، آدَم را آرام مـیکُنَند . . .

 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

بَرای ِتُو ...

 بَرای ِ چِشمهایَت !

 بَرای ِمَنْ ...

 بَرای ِدَرْدهایَم !

 بَرای ِما ...

 بَرای ِاینْ هَمـِـﮧ تَنهایـــی

 ای کاش خــُــــــــــدا کاری بُکُنَد ....!

 

 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

پشت دیوار همین کوچه بدارم بزنید
من که رفتم... بنشینید و هوارم بزنید
باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد
بنویسید که بد بودم و دارم بزنید...
من از آیین شما خسته شدم...سیر شدم
پنجه در هرچه که من واهمه دارم بزنید!
دستهایم چه قدر بود و به دریا نرسید...
خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنید!!!




نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:52---15 تير 1391
...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 14 / 2 / 1391برچسب:جملات عاشقانه جدید,جملات جدید,جملات غمگین,متن عاشقانه,,ساعت15:2توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br