عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










هی غریبه!
روی کسی دست گذاشتی
که همه دنیامه
...
بی وجدان
اینقدر راحت به او نگو
عــــزیــــزم...!!!
 

زمین را
می سپارم به آن هایی که هنوز نای قدم هایشان باقی ست
می سپارم به رود که در مصدر رفتن زاده شده
به گل ها که زیبایند
و درخت هایی که دست های من اند
زمین را می سپارم به آسمان
من دل می کَنم از زمینی که "تو" اش کنار من نباشد
و می میرم...

 


كاش مي شد بار ديگر سرنوشت از سر نوشت

كاش مي شد هر چه هست بر دفتر خوبي نوشت

كاش مي شد از قلمهايي كه بر عالم رواست

با محبت , با وفا , با مهربانيها نوشت

كاش مي شد اشتباه هرگز نبودش در جهان

داستان زندگاني بي غلط حتي نوشت

كاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود
كاين همه اي كاشها بر دفتر دلها نوشت

 

 

•.♥شاید قانـــون دنیا ـهمین باشد ......
تو صاحب ِ آرزویـــــے باشـے
کــ ِ شیرینــے تعبیرش
براے دیگــــــریست ♥.•

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:36---5 خرداد 1391
سلام

نمیدونم چه حوصله ی ایی داشتی

ولی خیلی قشنگ بود

مرسی


پاسخ:salam alijan mamnonam azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br