عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










هنوز من از دلخوشیام چیزی نگفتم واسه تو
چه جور باید ببنم کفن شده لباس تو
چشماتو وا کن تا برات از عقده هام چیزی بگم
میخوام برات قصه از این ابرای پاییزی بگم
این همه از تو گفت دلم ساکتو سردی واسه چی
غصه ی با تو گفتنو بدون تو بگم به کی............... 

مے پسـندم پاییـز را
که معافـم مے کنـد
از پنـهان کردن ِ
دردے(!) که در صـدایم مے پیچـد ُ
اشکے(!) که در نگاهـم مے چرخـد ؛
آخر همه مـے داننـد
سـرما (!) خورده ام


بـه مَـن قـول بده 
در تـمـآمِ سال هایے کـه باقے مانـده

تــ ـآ ابـَد .....

مـُواظبـه خـودت باشے 

دیگـر نـیستـم که یاد آورے ات کنم دختــر جـ ـآن ! 

•.♥دلم گرفته است

پس کجاست شانه ای

 برای بارش؟؟♥.•  

___________________________



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت12:15---6 خرداد 1392
سلام مطالبتون زیباست دوست داشتید به منم سر بزنید.

سحر
ساعت17:08---31 شهريور 1390
بازم سلام چرا نظرام يه جوري ثبت ميشناز عكسا خوشم اومد مرسييييييييييييييييييييييييييي ييي"> پاسخ:چهطوری ثبت میشه مگه مشکل داره؟؟خرابه؟؟چیشه بگید من تاقتشو دارم:( خوشحالم که خوشتون امد:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br