عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










*هرکه به من مي رسد،

بوي قفس مي دهد

جز تو که پر مي دهي ،

تا بپراني مرا *

 

كاش قلبم درد پنهاني نداشت

چهره ام هرگز پريشاني نداشت

كاش مي شد دفتر تقدير عشق

حرفي از يك روز باراني نداشت

كاش مي شد راه سخت عشق را

بي خطر پيمود و قرباني نداشت 



هر روز عمرم از دیروز بدتره عمری که هر نفس بی غم نمی گذره دلگیر و خسته ام بی روح و ساکتم نبضم نمی زنه پلکم نمی پره می دونم امشبم از خواب می پرم از گریه تا سحر خوابم نمی بره این زنده موندنه بازنده مردنه بی دوست زندگی مرگ از تو بهتره
حتی اگه من از این عشق بگذرم قلب شکستم از حقش نمی گذره دوران گیجی و سرگیجگی گذشت محکم بشین دلم این دور اخره

•.♥دلتنگ شدنمان تاوان لحظاتیست ک 
دل میبندیم♥.•  

_____________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br