عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










بی قرارم واسه چشمات
اون نگاهی که به یک دنیا میارزه
میخوام از تو بنویسم
اما اسمت که میاد دستم میلرزه
چیکه چیکه آب شدم من
وقتی گفتی نمی خوام با تو بمونم
حالا تنهام ، یک پریشون
خیلی وقته که دیگه بی هم زبونم
من هنوز از تو میخونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو میخونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
خواب چشماتو می بینم ، فردا آفتابیه دنیام
تو میشی تعبیر خوابم ، میرسم به آرزوهام
می دونم میای دوباره ، آسمون آفتابی میشه
باز بهار میاد سراغ گلدونای پشت شیشه
چشم به راه تو می مونم اگه میشونی صدامو
تکیه کن بازم به شونم گوش بده ترانه هامو
یه دریچه مهربونی هدیه کن به خلوت من
نشو با دلم غریبه سر بزن به غربت من
من هنوز از تو میخونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه
من هنوز از تو میخونم عاشقونه
جای دستای تو خالی توی خونه 

•.♥دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم

می آید ، می ماند، و به تنهائیم پایان میدهد

آمد ، رفت ، وبه زندگی ام پایان داد . . .♥.•

__________________



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت11:52---15 ارديبهشت 1391


سلام....من یه مطلبتو کپی کردم...خیلیییی خیلی عالیه وبت...

بی اجازه برداشتم امیدوارم ناراحت نشده باشی داش...

قربونت


سحر
ساعت18:18---28 شهريور 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااام وب عالیهپاسخ:سلام خیلی ممنون سحر جان لطف داری.مرسیییی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 28 / 6 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,جملهای عاشقونه,جملات جدید عاشقانه,جدیدترین جملات عاشقانه,ساعت16:24توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br