عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










با من بگو تا کیستی؟مهری؟بگو ،ماهی؟بگو خوابی؟خیالی؟چیستی؟اشکی ؟بگو ،آهی؟بگو

راندم چوازمهرت سخن،گفتی بسوز و دم مزن دیگربگو ازجان من،جانا چه میخواهی؟ بگو....

من عاشق تنهاییم،سرگشته ی شیدا ییم دیوانه ی رسوائیم،تو هرچه می خواهی بگو
.......!!! 

•.♥بهار کجایی که پرستوی مهاجر بهار را نیافت؟!♥.•

___________________



نظرات شما عزیزان:

Elaheh
ساعت18:04---31 خرداد 1391
سلام!!!!ای کاش بدیونید چقدر وبلاگتون عالیه!!واقعا زیباست!نظرتون درباره ی تبادل لینک چیه؟من لینکتون کردم..اگر مایل بودید شما هم اینکارو بکنید !راستی به وبلاگ من هم سری بزنید و مطمئن باشید که پشیمون نمیشید

maryam
ساعت19:50---21 شهريور 1390
اشکهای دیگران را مبدل به نگاههای پر از شادی نمودن بهترین خوشبختی هاست



بودا



سلام

اپ امروزتون خیلی به دلم نشست خسته نباشیدپاسخ:saaaalaaaaam mamnonaaaaam mersi ke behem sar mizani.khoshhalam ke khosheton omad :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br