عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










وقتـــ ـــی سرتـــــ رو روی شــ ــونه هــ ــای کســ ــی
کــ ه دوستــ ــش داریـــــــ میــ ــذاری
بزرگتــ ــرین آرامـــ ــش دنیــ ــارو تو خودتــــ احســ ـــاس میکنــ ــی ...

و وقتـــ ـــی کســ ـــی کـــ ه دوستتــــــ داره
سرشــــ رو روی شونـــ ه هاتـــ بـــ ـــذاره
احساســــ میکنــ ــــی قویـــ تریــ ـــن موجـــ ــودجهــ ـــان هستـــ ــی ... 

•.♥گاهیـــــــــــ 
که دلم عجیبــــــــــ می گیرد

دیگـــر ول نمیکند . . !
♥.•

____________________________



نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت21:02---22 شهريور 1390
ارمین عزیزم گل کاشتی بابا اخرشی خیلی وبت باهال بود من که نمره 20 رو میدم بهت پاسخ:واییییی ستایش جان دیگه اینقد تعریف نکن دیگه لوس میشما:)بازم ازت خیلی ممنوننننننم خیلی خداروشکر که خوشت امد عزیزم

علي
ساعت10:29---19 شهريور 1390
سلام من اومدم سر زدم تو يادت نره بياي
پاسخ:salam lotf kardi omadi.chashm hatman


Shahin.081
ساعت0:05---19 شهريور 1390
سلام
وبلاگ خوشگلی داری وهمچنین دست نوشته های زیبا
اگه موافق به تبادل لینک هستی خبرم کن
راستی من به وبلاگت امتیاز دادم یادت نره به وبلاگ من امتیاز بدی
آگه با هم تبادل لینک کردیم توهرروز به من امتیازبده ومن هم به تو
امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی به امیددیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br