عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 

دیشبـــــــــ که باران آمد، میخواستــــــم سراغتــــــ را بگیــــــــرم اما خوب میدانستـــــم باز هم که پیدایتـــــ کنم،

باز زیر چتــــــر دیگرانیــــــ.... 

•.♥ ثانیه ها...روزها...ماه ها...حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند... •.♥

 



نظرات شما عزیزان:

Nagibullah Babakhani
ساعت0:01---13 شهريور 1390
سلام دوست گلم ای ول واقعا وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری از اینکه به وبلاگ من هم سر زید بسیار بسیار سپاس گذارم اگر مایل به تبادل لینک هستی من را با نام مقاله کامپیوتر لینک کن خبر بده تا لینک شوی



باز هم ممنون
پاسخ:سلام بسیا بسیار سپاس گذارم از شما.برای لینکم اگه میخواید خودتون اقدام کنید با تبادل لینک هوشمند.ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 11 / 6 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,عشقولاته,عاشقانه,جدید ترین جملات عاشقانه,,ساعت21:39توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br