عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 همه هوای


 با تو بودن را

 حبس کرده ام ...

 با یک دم ِ عمیق ...

 میترسم آه بکشم از نبودنـــت ...

 
************
 
شکستن دل، به شکستن استخوان دنده می*ماند

 از بیرون همه*چیز روبه*راه است

 اما هر نفس، درد ا*ست که می*کشی . . .

********/////////////***********

_______________________

 

ديوانـ ـ ــه كسـ ـ ــي اسـ ـت 

كه معشـ ـ ــوق را 

در مجـ ـ ــاورت 

آغـ ـ ــــوش ديگـ ـ ــري 

ببينـ ـ ــد و بـ ـ ــاز برايـ ـش 

بنويسـ ـ ــد !

مـ ـن اگـ ـر 

ديوانـ* ـ ــه نبـ ـ ــودم ، 

اينجـ ـ ــا نبـ ـ ــودم !

ميـ ـان ايـ ـن همـ ـ ـه 

دل سـ ـ ــنگ ...

مثـ ـ ــل تـ ـ ــو ...!

************************

 چه شباهت متفاوتی بین ماست...

 تو دل شکسته ای و من دلشکسته ام....!

************************

عجیب است دریـــــــــا ، همین که غرقش میــــــــــشوی پس میزند تو را ، مثل تـــــــــــــو !

************************

خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست
سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست
دیگر کاسه صبرم شده لبریز ازدرد بی تو بودن
خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست . . .

**************************

دردت را بگو ، من که بهانه ای ندارم ، 
 مدتهاست تو را دارم ولی به درد تنهایی دچارم ، یار وفاداری ندارم

**************************

غـــــــــم دانه دانه می افتد روی صورتم

شور است طعم نبــــــــــودنت...!

**************************

سکوتم را بشکن...! 

 فضای خلوتم را بشکن...! 

 اما دیگر دلم را نـــــه!!!!

**************************

در گفتــن و شنیــدن جملـۀ " دوستـــت دارم " چـــه هســـت ؟ 


که کسـی که میگــویـد 


عاشــق تر میشـود و 


 کسـی که میشنـــود بی تفـــاوت تر ....

*************************

روحم میخواهد برود یک گوشــــــه بنشیند پشتش را کند به دنیا،
پاهایش را بغل کند و....
بلند بلند بگوید : خدایـــا! من دیگر بازی نمیکنم....

*************************

تنهایی های من پایانی ندارد
 از دیروز تا فردا بر بوم دل تنهایی را نقش زده ام
 تنهایی را ستوده ام
 تنهایی را بوییده ام
 تنهایی را در کنج دل نهاده ام
 و اکنون از تنهاییهای دل می نگارم

*************************

من ، 
نقطه ی کوچکی بر این صفحه بُدم
این صفحه خودش برگه ی نازکیست از دفتر عشق
آن دفتر عشق ، میرود سوی نبود ...
من ، 
دایره ای بود
که از نقطه شدم

*************************
 
حالا که رفته ای
بهانه ی خوبی است
"شب
 سکوت
 کویر"
فقط صدای این هق هق را
 کم کنید
 
*************************

حال دلم ابری است


اما باران نمیبارد


بغض خاطراتت راه گلو را بسته

*************************

اكنون منم كه خسته ز دام فريب و مكر
بار دگر به كنج قفس رو نموده ام
بگشاي در كه در همه دوران عمر خويش
جز پشت ميله هاي قفس خوش نبوده ام
*************************************************************
امیدوارم خوشتون امده باشه فقط نظر یادتون نره.ممنون

نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت18:03---11 شهريور 1390
قشنگ بود
sepas doste aziz :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br