عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 هیچکس ویرانی ام را حس نکرد
وسعت تنهایی ام را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من
گریه پنهانی ام را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی
درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آنکه در آغاز با من یار بود
لحظه پایانی ام را حس نکرد

*************

نه به سلامنی بچه های بالا شهر که
دست بند طلا دستشونه و گردنبند طلا گردنشون

نه به سلامتی بچه های پایین شهر که
دستبند کلانتری دستشونه و طناب دار گردنشون

فقط به سلامتی خودت که
لبخندت واسم طلاست و غمت واسم طناب دار

*******************

فاصله دورت نمی کند....!!!!
در خوب ترین جای جهان جا داری...!
جایی که دست هیچ کسی به تو نمیرسد..:
دلـــــــــــــــــم....!!!!

************

*شبی غم با دلم گفتگو کرد / مرا با چشمانت روبرو کرد / دل می گفت که هرگز عاشقت نیست / ولی دست دلم را گریه رو کرد .

******************

منو ببخش كه ناديده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو...
منو ببخش كه گرفتم به جاي دست عاشق تو دست عشق ديگرون رو...

***********

در امتداد نگاه تو ...
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود ....

******************

معلممان به خط فاصله میگفت خط تیرهـ ...

خوب میدانست فاصله ها با روزگار آدمها چه می کنند...

************

عشق را با چشم درخواست كن،

چشمها باند فرود در قلب هستند...

******************

کاش تنهایی من شاخه گلی بود

که هنگام وداع

به تو می بخشیدم . . .

************


نظرات شما عزیزان:

میلاد نوروزی
ساعت19:10---6 شهريور 1390
سلام. شما در لینک باکس گیله وا درخواست تبادل لینک کرده اید. لینک ما دیده شد ولی متاسفانه ادرس رو اشتباه وارد کردید. با کلیک روی لینک ما میتونید بفهمید. لطفا ادرس ما رو این بذارید:
http://www.gileva.blogfa.com
در ضمن شما لینک شدید.
موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 6 / 6 / 1390برچسب:,ساعت18:13توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br