عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










تنها ماندم و غریبانه
تنهاماندم و غریبانه
خاطرات مكررمان را دوره مي كنم ...


و به ياد مي آورم که شيريني بودنت را نباید فراموش کنم...

از تو چه پنهان خوب من :

من جز تـــــــــــــــــــو همه چيز را فراموش كردم!!!!
تــــــــــــــــــــو 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت23:16---16 مهر 1390
وبلاگت خیلی قشنگه پاسخ:ممنونم ازت مهسا جان.مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 6 / 6 / 1390برچسب:جملات زیبا عاشقانه,جملات عاشقانه,جدیدترین جملات عاشقانه,جملات تنهایی,,ساعت15:40توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br