عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










می خواهم زنده بمانم اگر بهانه اش تو باشی

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

 

***

***

***

**

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

****

بگو فقط واسه منی دلم می خواد به خودم حسادت کنم


نظرات شما عزیزان:

فانیز 
ساعت15:13---5 بهمن 1390
دست گذاشتی روی تمام نقطه ضعفام.تمام دنیای بی خیالیما رو سرم خراب کردی.فکر می کردم با همه غمام کنار اومدم اما نه نه نه نه نه

دختر پاییز
ساعت18:32---3 بهمن 1390


mav_nba
ساعت12:52---3 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود آرمین جووووووونپاسخ:baba che ajab ye bar ye sar zadi bemaaaa

دختر پاییز
ساعت9:43---3 بهمن 1390
نه تو می مانی

نه اندوه

و نه هيچ يک از مردم اين آبادی .

به حباب نگران لب يک رود قسم

و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت.

غصه هم خواهد رفت

تا خدا يک رگ گردن باقيست


زیبا
ساعت18:20---2 بهمن 1390
خیلی قشنگ رویایی من هر لحظه تو سایتم

سوگند
ساعت18:47---1 بهمن 1390
وقتی اومدم تو وبت یه حالی شدم . دادا اینطوریم خوب نیستا

دختر پاییز
ساعت10:47---1 بهمن 1390
وقتی خدا مشکلت رو حل می کنه به تواناییش ایمان داری ولی وقتی حل نمی کنه بدون که اون به تواناییت ایمان داره

دختر پاییز
ساعت10:47---1 بهمن 1390
خدایا کمکم کن تا آنچه را که حق میدانم به خاطر آنچه که بد می دانند کتمان نکنم.دکتر شریعتی

دختر پاییز
ساعت10:46---1 بهمن 1390
اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودنشان درست می کنند . . .

دختر پاییز
ساعت10:45---1 بهمن 1390
روزي كه بود نديدم،روزي كه خواند نشنيدم ،روزي كه ديدم نبود،روزي كه شنيدم نخواند(دكترشريعتي

دختر پاییز
ساعت10:29---1 بهمن 1390
هیج وقت نباید به اجبار خندید،
گاهی باید تا نهایت آرامش گریست.
تبسم بعد از گریه از رنگین كمان بعد از
باران هم زیباتر است...



دختر پاییز
ساعت10:17---1 بهمن 1390
عالی بود عالی بود عالی بود...آفرین داداش گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br