عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه . . .
محکم بغلت کنه . . .
بذاره اشک بریزی تا آروم شی . . .
بعد آروم تو گوشت بگه
.
.
.
«دیوونه من که باهاتم» 


 

فكر نكن كه به پايت مي نشينم ....!

بلند ميشوم..

آرام چرخی میزنم

و مطمئن میشوم که نیستی...

بعد برمیگردم سَرِ جایم..

سرم را میگذارم...

و

میمیــــرم .

خیانت است یا عدالت!!!؟؟؟

نوشت دوستت دارم و برای هر دو فرستاد...

گريه ام ميگيرد...
وقتي که ميبينم کسي که تمام دنياي من بود اکنون منت
 ديگري را ميکشد...!!



نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت11:48---28 آبان 1390
salam azizam az webloge ghashanghet k jaye hame tanhayimamo por karde mamnonamino be2n webloget take mesle khodet.hamishe benevisپاسخ:salam vay kheili mamnonam lotf dari shoma chashm:) kheili khoshalam kardi ba in nazaret aziz

نیلوفر
ساعت9:47---18 آبان 1390
به انتظار نبودی.. زانتظار چه دانی؟

تو زبیقراری دلهای بیقرار چه دانی؟

نه عاشقی که بسوزی نه بی دلی که بسازی

تو باده ی نازی از این دو کار چه دانی؟

هنور غنچه ی نشکفته به باغ وجودی

تو، روزگار گلی را که گشته خار چه دانی؟

تو چون شکوفه ی خندان و من چون ابر بهاران

تو از گریستن ابر نوبهار چه دانی؟

چو روزگار به کام تو لحظه لحظه گذشته

زنامرادی عشاق روزگار چه دانی؟

درون سینه نهانت می کنم از دیده ی مردم

تو قدر این صدف دُر شاهوار چه دانی؟

تو سربلند غروری و من خمیده قد از غم

زبید این چمن ای سرو باوقار چه دانی؟

تو خود عنان کش عقلی و دل به کس نسپاری

زمن که نیست زخود هیچم اختیار چه دانی؟
پاسخ:اااا خیلیم خوب میدونماااااااااااااااا :) مرسی قشنگ بود


نیلوفر
ساعت10:53---17 آبان 1390
اپم بدو بیا

نیلوفر
ساعت10:52---17 آبان 1390
ای صمیمانه ترین آیت مهر
با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم


نیلوفر
ساعت10:51---17 آبان 1390
دیگه واقعا موندم در مورد پستت چی بگم.

فقط می تونم بگم بی نظیرهپاسخ:misi lotf dari mamanooOOoOoOOOooOn


maryam
ساعت19:30---16 آبان 1390
اینگـونه نگاهـم نکـن ... مگذار غـرق رویـاهـا شـوم ... چه سخـت است هجـوم آرزوهـا ... در حصـاری از بغـض ... به سـایه هـا پنـاه می برم ... مـرا ببـخش که به سـایه هـا پیـوستـم ... ستـاره شدن برایـم سخـت بـود ...!!! پاسخ:mamnon kheili ghashang bod

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br