عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










نمیدونم از کجا شروع کنم قصه تلخ سادگیمو ...

نمیدونم چرا قسمت میکنم روزهای خومب زندگیمو...

چرا تو اول قصه همه دوستم میدارن...

وسط قصه میشه سر به سر من میزارن...

تا میخواد قصه تموم شه همه تنهام میزارن...

میتونم مثل همه دورنگ باشم دل نبازم ... میتونم مثل همه یه عشق بادی بسازم

تا با یه نیش زبون بترکه و خراب بشه ....... تا بیان جمش کنن حباب دل سراب بشه

میتونم بازی کنم با عشق و احساس کسی .... میتونم درست کنم ترس و دلواپسی

میتونم دروغ بگم تا خودمو شیرین کنم ..... میتونم پشت دل ها قایم بشم کمین کنم

ولی با همه این حرفا باز منم مثل اونهام ... یه دروغگو میشم همیشه ورد زبونهام...

یه نفر پیدا بشه به من بگه چیکار کنم ... با چه تیری اونی که دوستش دارم و شکار کنم...

توی دنیا اصلا عشق واقعی وجود داره... 

آدم خـاصـی نـيـسـتـم
مـخـاطـب خـاصـی هـم نـدارم
فـقـط
حـس خـاصـی دارم ......!

__________________

•.♥خدایا ...!!
ازتو دلگیرم ...
گفته بودی حق انتخاب داری
پس چرا
انتخابم درکنار دیگریست؟!!؟♥.•

__________________



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت11:14---15 ارديبهشت 1391
سلام...خیلی جالبه وبت...دمت گرم ...من لینکت کردم بااجازت...یاعلی...
پاسخ:salam tashakor :(


alonegirle
ساعت20:42---9 آبان 1390
سلام شعرا و جمله هات قشنگه بازم سر میزنم از تبادل لینکتم ممنونم آپ کردی خبرم کن
پاسخ:salam khahesh mikonam .lotf mikoni.chashm hatman


روشنک
ساعت8:30---9 آبان 1390
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´

´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´

´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…

´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““< br /> ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*

´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*

´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*

´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*

´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*

´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*

´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*

´´,***/*)¨*¨¨,¨*

´)*/*)*)*¨¨*

/**)**¨¨“\\)\\)

*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(

“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.



بزرگتر که شوم داستانی خواهم نوشت که کلاغ هایش غصه ها ببافند و آ دم ها را به هم برسانند...
پاسخ:chi shod in chi bod az hartaraf negash mikonam nemifahmam chiye ???? vali jomlat kheili ghashang bod misi


روشنک
ساعت8:27---9 آبان 1390
سلااااااااااااام داداشی

عالی بود مث همیشه نهههههههههههههه... بهتر از همیشهپاسخ:salaaaaaam misi kheili mamnon:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 8 / 8 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,جملهای غمگین عاشقانه,غمگین و عاشقانه,غمیگن,جملات زیبا,متن عاشقانه,,ساعت23:19توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br