عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
 تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ،هم بسازد 


از بــــدرقه کردن خسته ام
دلم استقبال می خواهد

یکی "بیاید" لطفـــــا .....!

از یک گوشه ی اتاق

به گوشه ی دیگر سفر می کند ...

تمام فاصله اش تا من

همیشه همین قدر است ...

تنهایی !!!

•.♥هَركس از اين دُنــيـــــا چيزي برداشت
من از اين دُنـــيـــــــا
دَستـــــــ برداشتم♥.•

___________________



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت18:17---14 آبان 1390
آقاااااااا دیگه طاقت نیاوردم من مطالبتو یادداشت برداری کردم واسه دفتر خاطراتم. خوووووووووب خییییییلیییییییی قشنگ بود.پاسخ:eee khosh behalet manam dos dashtam daftar khaterat dashte basham vali har dafe shoro kardam neveshtanesh pashimon shodam akhe mididam dige in daftar khatere nemishe daftare dard mishe

ستاره
ساعت11:37---8 آبان 1390
lمثل هميشه قشنگه
يه چيزي بگم
.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 / 8 / 1390برچسب:جملات تنهایی,تنهایی,تنها,جملات غمگین,جملهای غمگین,متن تنهایی,متن قمگین,,ساعت21:12توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br