عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










خدايا عاصي و خسته به درگاه تو رو کردم نماز عشق را
آخر به خون دل وضو کردم
دلم ديگر به جان آمد در اين شبهاي تنهايي
بيا بشنو تو فريادي که پنهان در گلو کردم 

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

***

نظر یادتون نره دوستان

****


نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت8:48---30 شهريور 1391
ببخش اگه از عنوان وبلاگ استفاده کردم. اصلاح میکنم وبسایت پاسخ:na khahesh mikonam webloge dige :(

farideh
ساعت18:49---8 بهمن 1390
salam omidvaram khob bashi......
kheyli axsay zibai gozashtin
asan veblogetoon take
khaste nabashi ziad
mersi


عطرین1
ساعت10:38---8 بهمن 1390
سلام دوست عزیز ارزوی موفقیت برای شما وسر بلند از هر نظر وب عالیه موفق باشی عزیزکم اگه میشه به وبم هم سر بزن ممنون

عطرین1
ساعت10:35---8 بهمن 1390
سلام دوست عزیز ارزوی موفقیت برای شما وسر بلند از هر نظر وب عالیه موفق باشی عزیزکم اگه میشه به وبم هم سر بزن ممنون

maryam
ساعت12:12---11 آذر 1390
hamashoon hale in roozaye mane omidvaram begzare. movafagh bashi.

مریم
ساعت17:26---15 آبان 1390
سلام دوست من

بهت تبریک میگم من که خیلی خوشم اومد

به منم سر بزن مسی بایپاسخ:salam maryam khanom kheili mamnon.chashm miyam hatan


merila
ساعت10:38---5 آبان 1390
salam khili ghashang bodan
پاسخ:مرسی مریلا جان.مرسی که میای سر میزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br