عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










اگر بودی دلم رسوا نمی شد / دوباره چشم من دریا نمی شد

اگر بودی نگاه بی پناهم / میان مردمان تنها نمی شد . . .


************************************

اشکه چشمام انــــگار نم نم بارنه یااااار

این دله دیونم بی تو پریـــــشونه یااااار

یااااره دل سرده من،درمونیو دررررد من،دیگه نگو ای دیونه دست از من بر دار،

عـشقم بودیو هسـتی،هرچند چشمتو بستی رووووی این دله تنهام،هردم اونو شکستی،

ســیرم از همه دنیا قلبم پاره شد از دررررد،اینو صد دفه گفتم بی ررررررحمیو دل سرد...

(10.Sohrab Asadi - Birahm)

آهنگو از وبم دانلود کنید و باهاش بخونیدخیلی قشنگه

_________________________



نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت15:08---4 مهر 1390
تمـــام شهر محل را سپـــرده ام که بگویند

ـ

به هر کجا که تـــو هستی



خدا به پشـــت و پناهتپاسخ:میسیییییییییییییییییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 / 7 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,جملهای عاشقونه,,ساعت11:10توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br