عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










خداحافظ گل لادن تموم عاشقا باختن
خداحافظ گل پونه گل تنهای بی خونه
لالایی ها دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه
یکی با چشمای نازش دل کوچیکمو لرزوند
یکی بادست ناپاکش گلای باغچمو سوزوند
تو این شبهای تودرتو خداحافظ گل شب بو
هنوز آواز تنهایی داره می باره ازهرسو
خداحافظ گل مریم گل مظلوم ظر دردم
نشد بااین تن زخمی به آغوش تو برگردم
نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شب غم بارونو بردارم
نمیدونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی
تو که بیدار بیداری بکو از شب چه می دونی؟
تو این رویای سردر گم خداحافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم
خداحافظ گل پونه که بارونی نمی تونه
طلسم بغضو برداره ازاین پاییز دیوونه 

مقصر معلم دستور زبان فارسی بود ؛ که به من نگفت

من با هر تو یی { ما } نمی شود

•.♥می سپارمت به خدا
خدایی که هیچوقت نخواست تو را به من بسپارد . . .♥.•

__________________



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 / 7 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,جملات خداحافظی,جملات وداع با عشق,,ساعت1:22توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br