عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...

•.♥ دستم بوی گل میداد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند...
اما هیچ کس فکر نکرد شاید گلی کاشته باشم!!! •.♥

____________________ 



نظرات شما عزیزان:

مراد
ساعت18:22---7 خرداد 1391
کلن در چه صورت بکار میبرن این شعر رو؟؟

مراد
ساعت17:57---7 خرداد 1391
سلام. اینو برام معنی کن... کی بکار میبرن؟؟کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،



سفری بی همراه،



گم شدن تا ته تنهایی محض،



یار تنهایی من با من گفت:



هر کجا لرزیدی،



از سفرترسیدی،



تو بگو، از ته دل



من خدا را دارم...
پاسخ:kho inke dige khodesh maniye dokhtare gol کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت، inke moshakhase سفری بی همراه، inam moshakhse گم شدن تا ته تنهایی محض، inam malome khaaa yani tanhaye tanha bere jaii ke hichkas nashnasatesh gom beshe hichkas nadone tanhas یار تنهایی من با من گفت: yare tanhaiisham hamon delo zehneshe هر کجا لرزیدی، از سفرترسیدی، harja tarsidi az safar kardanet tarsidi harja kheili sakhti keshidi kam avordi تو بگو، از ته دل az tahe delet bego man khodaro daram ta tarst berize ta komaket kone kolaaan yani inke to age kasiu nadari natars tanha safar kon tanha rah biuft be soye ayande az chiziyam natars age tarsidi age az tanhaii khaste shodi az tahe delet be khoda iman biyar khoda bahate tanhat nemizare


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 19 / 6 / 1390برچسب:جملهای عاشقونه,جمله عاشقانه,جملات جدید عاشقانه,جمله زیبا عاشقانه,,ساعت15:10توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br