عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










 خوابیده بودم کابوس می دیدم از خواب بلند شدم تا به آغوشت پناه ببرم،

افسوس
 یادم رفته بود که از نبودنت به خواب پناه برده بودم.....


 


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت22:47---13 شهريور 1390
سلام به شما دوست نادیده.عشق وسیله ایست برای زیباتر دیدن زندگیٰ،اما اگر بخواد باعث تنهایی ما بشه معنای خود رو از دست می ده.وب شما زیبا و دیدنی بود. من شما رو با افتخار دعوت می کنم.../H

موسی جنامی
ساعت0:35---13 شهريور 1390
سلام دوست عزیز ازم خواسته بودی به وبلاگت سر بزنم / وبلاگ قشنگی داری در ضمن احساست رو درک میکنم /اگر مایلی باهم تبادل لینک کنیم حاضرم /لینکم کن وبعد به من خبر بده تا لینکت کنم بای
پاسخ:سلام دوست عزیز :) ممنون که امدی ...میگم حرکی میخواد لینک کنه خو خودتونلینکم کنید بعد میتونید از تبادل لینک خودکارم استفاده کنیدو خودتونو لینک کنید...آخه من یکم تنبلیم میگیرهههه :D پوزش .و بازم ممنون که امدی بهم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br